Záruční podmínky

Záruční podmínky platné od 1. 1. 2021.

Pro výměnu výrobku nebo odstoupení od kupní smlouvy platí příslušná ustanovení občanského zákoníku.

Jestliže se na výrobku vyskytne v záruční době vada, která nebyla způsobena uživatelem, nebo neodvratnou událostí (např. živelnou pohromou), bude výrobek opraven bezplatně.

Záruční lhůta na výrobek se poskytuje ode dne montáže konečnému zákazníkovi v délce:

  • 5 let na vnitřní nádobu ohřívače a víko příruby
  • 5 let na akumulační nádrže typu UKV, NAD a NADO
  • 4 roky na vnitřní nádobu ohřívače vody typu BTO a TO (mimo TO 20)
  • 3 roky na vnitřní nádobu včetně tepelné izolace u ohřívače typu TO 20
  • 2 roky na ohřívače vody PTO, MX, HA-DR, HA-DR T
  • 2 roky na klimatizace AIR
  • 2 roky na elektroinstalaci, topné těleso, příslušenství a ostatní části ohřívače (vnější plášť, izolace)
  • Záruční lhůta na náhradní díly činí 24 měsíců

1. Podmínky pro uplatnění záruky

  • Záruční list musí být řádně vyplněn (potvrzen datum prodeje a montáže)
  • Montáž výrobku musí být provedena oprávněnou osobou (potvrzeno v záručním listu, jinak doloženo)
  • Kupující je povinen seznámit se před uvedením výrobku do provozu s provozně montážními předpisy příslušnými pro daný výrobek

2. Zánik záruky

  • Nesplnil-li zákazník podmínky bodu 1.
  • Nebyla-li prováděna oprava v záruce výrobcem, prodávajícím, nebo odborným servisem
  • Je-li zjevné zavinění závady výrobku zaviněno nesprávnou montáží nebo užíváním výrobku
  • Nebyl-li výrobek užíván dle provozně montážních předpisů a požadavků určených prodávajícím či výrobcem
  • Byly-li na výrobku prováděny neodborné úpravy či zásahy do jeho konstrukce, popř. dojde-li k neautorizovanému zásahu do výrobku (porušení těsnosti nádoby, zásah do elektrické instalace)
  • Je-li poškozen výrobní štítek s výrobním číslem, nebo tento schází

3. Servis

  • Záruční i mimo záruční opravy zajišťuje výrobce DZ Dražice - strojírna s.r.o. vlastními opravami, nebo pomocí smluvních a pověřených smluvních servisních partnerů

4. Postup při reklamaci

  • Konečný zákazník oznámí na adresu smluvního servisního partnera nebo přímo prodávajícího, druh závady, výrobní číslo, typové číslo, datum prodeje (montáže) výrobku (ze záručního listu) společně se stručným popisem závady
  • Vyčká příjezdu servisního mechanika, který závadu odstraní nebo provede další opatření důležitá pro vyřízení reklamace
  • Nikdy nedemontuje výrobek ze systému (důležité pro posouzení závady)!
  • V případě neoprávněné reklamace budou náklady s reklamací spojené účtovány přímo zákazníkovi
  • Postup pro průtokové ohřívače PTO, MX, HA-DR a HA-DR T

Uvedené záruční podmínky mají pouze informativní charakter. Jejich přesné znění je součástí smluvních vztahů mezi prodávajícím a kupujícím.

KONTAKTY
Družstevní závody Dražice-strojírna s.r.o.
Dražice 69, 294 71 Benátky nad Jizerou
Česká republika
Tel.: +420 326 370 911
E-mail: info@dzd.cz